דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער - כל התשובות 

מאת    [ 21/04/2012 ]

מילים במאמר: 444   [ נצפה 3961 פעמים ]

יש לא מעט אזורים בגוף שרק המחשבה שהשיער לא יצמח בהם יותר לעולם הופכת אותנו מאושרות (וגם מאושרים, כמובן).  אם בהתחלת הדרך, הסרת שיער לצמיתות היתה מנת חלקם של בעלי הסבלנות, האמצעים וסף כאב גבוה במיוחד, הרי היום, תודות להתקדמות הטכנולוגית, הסרת שיער הפכה לנחלת הכלל, גברים ונשים כאחד.
כמו במקרים רבים אחרים, הביקוש מעלה את ההיצע, ואכן מכונים להסרת שיער צצים כפטריות לאחר הגשם ומציעים לנו הצעות אטרקטיביות כאלה ואחרות. הפיתוי אכן גדול, ונראה שזה הזמן לענות על כמה מהשאלות הנפוצות הקשורות להסרת שיער.

למי מתאימה הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בטכנולוגית אור (לייזר או IPL) מתאימה במיוחד לבעלי עור בהיר ושיער כהה, אך ישנם מכשירים בהם ניתן לטפל גם בבעלי גוון עור כהה. בעלי שיער לבן או ג'ינג'י לא מתאימים לטיפול.  בנוסף, ישנם מטופלים אשר לא מתאימים לטיפול כגון נשים בהריון, חולי סכרת, בעלי מחלות עור או אנשים הנוטלים תרופות המכילות סטרואידים. בכל מקרה, לפני שאתם מתחייבים לסדרת טיפולים להסרת שיער, חובה לעבור בדיקת התאמה על יד המטפל לאבחון גוון העור וצבע השיער ולקביעת ההתאמה לטיפול.

מהו המכשיר הטוב ביותר להסרת שיער?

היום קיימים מספר מכשירים העובדים בטכנולוגיות שונות ומטפל מקצועי יודע להתאים את המכשיר או הטכנולוגיה לאדם ספציפי ולתגובת המטופל לטיפול ואם יש צורך, לשנות אותו. במילים אחרות, המכשיר הטוב ביותר הוא זה המתאים ביותר למטופל, בהתחשב בגוון העור, צבע השיער, עובי השיער, איזור הטיפול ותגובת המטופל לטיפול.

מהו מספר הטיפולים שצריך לעבור עד לקבלת התוצאות הרצויות?

כמות הטיפולים הנדרשת משתנה ממטופל למטופל ותלויה גם בתכונות העור, השיער ובאזור המטופל. בדרך כלל, מדובר על 8-15 טיפולים עם מרווח מוגדר בין טיפול לטיפול (בדרך כלל כחודש וחצי-חודשיים) על מנת לאפשר לשערה להגיע לשלב בר טיפול. כבר לאחר שניים-שלושה טיפולים ניתן לראות כי כמות השיער פוחתת באופן משמעותי והשיער הופך להיות דליל יותר.

האם ישנם סיכונים בהסרת שיער בלייזר?

בגדול, אצל מטופל בריא, אשר עבר ייעוץ מקדים ונמצא מתאים לטיפול, הסיכוי לסיבוכים הוא מזערי. ובכל זאת, כיוון שמדובר בהליך רפואי, ייתכנו סיבוכים קצרי מועד והפיכים לטיפולי הסרת שיער בלייזר כגון: כוויות קלות או אדמומיות של העור אשר חולפים תוך מספר ימים, כתמי עור קלים אשר חולפים תוך כמה חודשים או תחושת צריבה קלה אשר חולפת מיד עם סוף הטיפול.

כיצד בוחרים מכון להסרת שיער?

לפני שאנו בוחרים מכון להסרת שיער, ישנם כמה דברים שכדאי לבדוק: שימוש בטכנולוגיות חדשניות, מגוון מכשירים וטכנולוגיות המאפשרות התאמה אישית לכל מטופל, פיקוח רפואי ויכולת תמיכה קלינית במקרה של סיבוכים אפשריים, רמת ניסיון מספקת של המטפלים, קיומם של נהלי בטיחות מוגדרים במהלך הטיפולים וכמובן שירות אדיב ומקצועי.
ישנם מכונים שאף מאפשרים לכם לשוחח עם מטופלים אחרים שעברו אצלם טיפולי הסרת שיער על מנת שתוכלו להתרשם ממקור ראשון על אופן הטיפול, המטפלים והמכון עצמו.

 

נשית.נט - יופי של אתר! כל מה שרצית לדעת על טיפוח, קוסמטיקה ואסתטיקה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב